Soms heb je van die dromen die je wakker houden, tot je ze uitvoert..

2 oktober 2012 - Bleiswijk, Nederland

Over iets minder dan 5 weken is het dan zover!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!

De voorbereidingen zijn afgelopen tijd in volle gang geweest voor mijn Australie avontuur.

Elke keer vraag ik me af of ik misschien iets ben vergeten, maar dan bedenk ik me dat ik een backpack heb waar ik zelf bijna in pas (al vraag ik me nog steeds af of hij niet te klein is haha) paspoort, working holiday visum, verzekering, ticket en natuurlijk niet te vergeten een bikini en tandenborstel!!

Er hoeft dus nog maar weinig te gebeuren, behalve zenuwachtig worden, voor zover ik dat nog niet ben :D
Ik zal de komende weken nog afscheid nemen van al mn lieve familie en vrienden!

4 november vlieg ik vanaf Schiphol naar Londen, om daar vervolgens over te stappen op een geweldig mooi groot vliegtuig. Dat vliegtuig brengt mij via Singapore naar Sydney, waar ik op 6 november om 06.30uur lokale tijd zal landen en naar mijn hostel zal worden gebracht.

Het is allemaal super spannend, maar ik heb er echt onwijs veel zin in!!
Mijn volgende reisverhaal zal worden geschreven aan de andere kant van de wereld!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lisette:
    2 oktober 2012
    Super gaaf!! Ik ben benieuwd naar je volgende reis verhaal als je aan de andere kant van de wereld zit. Je gaat vast en zeker een hele mooie tijd tegemoet!
  2. Marjo:
    Spannend!!!
    Wij vinden het ook superspannend, maar weten ook dat je het geweldig gaat hebben! Xxx
  3. Laura:
    2 oktober 2012
    Ik ben heeeeeel benieuwd!!!
    Maar dat zal vast helemaal goed komen!
    xxx
  4. Hordie:
    2 oktober 2012
    Rietjeeee! Ik ben zoo benieuwd hoe je t daar, down under, gaat krijgen, en wat je allemaal gaat doen! Ik zal je dan ook zeker gaan volgen en vast ook erg jaloers worden haha :). Die 5 weekies nog even genieten van hier en de mensen om je heen en dan op naar je grote droom!!
  5. Daniëlle:
    2 oktober 2012
    Oee wat gaat de tijd hard mate ;)
    Over een maandje bijna is het zover. Wens je echt veel plezier met de voorbereidingen, het klinkt alsof je inderdaad er helemaal klaar voor bent :)
    Misschien tot ziens gauw! Have fun X Daan
  6. Martijn:
    2 oktober 2012
    Je moet je niet te druk maken of je alles wel bij je hebt, als je het belangrijkste maar meehebt zoals je paspoort, vliegticket, verloopstekker die daar werkt, etc. In Sydney kan je vast ook aan alles komen wat je nodig hebt. Veel plezier met het uitkijken naar de reis en met de reis zelf uiteraard!
  7. Langemakki:
    2 oktober 2012
    Geniet ervan, haast je niet, neem je tijd overal want voordat je het weet is het voorbij! Laat je gevoel spreken en laat je niet leiden door de hypes van 'must-visits'!
  8. Marja:
    2 oktober 2012
    Oh wat spannend Rianne maar wel heel erg leuk. Heb je al een keer proef inpakken gedaan met je tas, want het zal je toch nog tegenvallen wat je mee kunt nemen, spreek ik uit ervaring gezien bij het proefpakken van Daniëlle vorig jaar. Het aftellen gaat nu alleen maar harder en voor je het weet sta je op Schiphol. Ga je zeker volgen en ben erg benieuwd naar je verhalen. Veel plezier alvast en een hele goede reis.
  9. Sigrid:
    AAAaahhhh! Spannend zeg!!
    Maar wij hebben dus nog maar 2 sluitdiensten samen?? Ik was net een beetje aan je gewend ;)
    Tot snel!
    xxxx
  10. Marissa:
    13 oktober 2012
    Cheeers mate XXX nog maar 3 weekjes! Ik ga straks eens kijken of m'n skype nog werkt :D
  11. Rini:
    4 november 2012
    Vandaag is jouw grote dag.
    Ik voel hetzelfde als pa en ma.
    Doe vooral wat ik ook zou doen, ook de niet goed doordachte dingen, en verzamel en schat aan herinnneringen.
    Kissie, Rini